Skip to main content
Autor: Glenn Brady


Vaidlevad kaks loodet, üks usklik, teine uskmatu.
Uskamatu loode küsib kaksikvennalt: "Kas sina usud, et on olemas elu peale sünnitust?"
"Muidugi usun. Loomulikult on olemas elu peale sünnitust. Siin me oleme vaid praegu selleks, et kasvada ja areneda ning valmistuda selleks eluks, mis järgneb pärast."
"Rumalus! Mitte mingit elu pärast sünnitust pole olemas. Kuidas sa seda tulevast elu endale ette kujutad?" vaidles uskmatu vastu.
"Ma üksikasjalikult ei tea. Aga ma usun, et tulevases elus on rohkem valgust, me kõnnime isesesivalt omal jalal ja sööme ise," vastas teine.
"Jama! Ise käia ja ise süüa lihtsalt pole võimalik. Meil on nabanöör, mis meid toidab. Mingit elu pärast sünnitust ei saa olla. Meie elu on just nii pikk nagu meie nabanöör."
"Mina siiski usun, et saab olla pärastine elu. Meie lihtsalt ei oska seda ette kujutada."
"Elu lõpeb sünnitusega, ja sellega tuleb leppida. Mitte keegi ei ole sealt tagasi tulnud," vaidles uskmatu vend. "Ja üldse on elu üks pimedus ja kannatus."
"Ei ole nõus! Ma ei tea täpselt, missugune see elu peale sünnitust on, aga ma usun ja tean, et me näeme oma ema ja tema hoolitseb meie eest."
"Mis ema! Milline ema? Sina usud emasse? Kus ta on, see sinu ema?"
"Ta on kõikjal meie ümber. Tänu temale me liigutame ja oleme olemas."
"See on täielik jama! Seni kuni ma ei ole mingit ema näinud, mina sellesse ei usu!"
"Mina usun. Kas sa siis ei kuule, kuidas ta mõnikord laulab, kui on väga vaikne? Ja vahel on tunda, kuidas ta meie maailma paitab. Mina usun, et tõeline elu algab alles pärast sünnitust."

Raamatust "Ajatud lood"

Comments

Popular posts from this blog

Muna teooria

Autor: Vladimir Kush Sa olid teel koju, kui sa surid. Toimus autoõnnetus. See polnud märkimisväärne, kuid sellegipoolest surmav. Sinust jäid maha naine ja kaks last. See oli valutu surm. Meedikud andsid endast parima, et sinu elu päästa, aga see ei aidanud. Su keha oli täiesti puruks ja usu mind, nii oligi parem. Ja siis kohtusid sa minuga. "Mis... Mis juhtus?" küsisid. "Kus ma olen?" "Sa surid," ütlesin ma lihtsalt. Pole mõtet keerutada. "Seal oli... Veoauto ja see libises..." "Just," ütlesin. "Ma... Ma surin?" "Just. Aga ära muretse selle pärast. Kõik surevad," ütlesin mina. Sa vaatasid ringi. Seal polnud midagi. Ainult sina ja mina. "Mis koht see on?" küsisid. "On see teispoolsus?" "Enam-vähem," ütlesin mina. "Kas sa oled jumal?" küsisid sina. "Just," vastasin ma. "Ma olen Jumal." "Mu laps

Küllusliku armastuse 10 saladust

Terapeudi, autori ja motivatsioonikõneleja Adam J. Jackson'i sulest valminud lühike ja lihtsasti hoomatav raamat toob lugejani kümme iidset tõde armastusest - selle kõige puhtamast ja universaalsemast vormist. Järgnevalt toon sealt välja fookuspunktid, kuid soovitan siiski kõigil huvilistel ka see raamat laenutada või osta, et saada neist ideedest terviklikum arusaam. Eessõna: Armastus ei ole juhus Ükskõik, kus te ka oma elus olete, ükskõik millises olukorras, olete te seal sellepärast, et te olete valinud seal olemise. Kas olete üksi ja vallaline, õnnelikus või õnnetus suhtes, te olete seal ühel ja ainult ühel põhjusel - te olete selle valinud. Ja ainult teie võimuses on seda muuta! Inimesed teevad vea, mõeldes, et nende elus võib olla armastust ainult siis, kui nad leiavad selle kelleski teises. Nad mõtlevad, et saavad tunda armastust otsekohe, kui nende ellu astub õige inimene. Aga tõde on, et nad ei leia iial armastust inimestes enda ümber, kuni nad esmalt ei ole seda lei
Sõnum Kes kunagi kuidagi kedagi, see samuti seda ja todagi ja kindlasti sihukest midagi ja mitte niisama, vaid vägagi. Eks minagi kunagi midagi ja tõtt-öelda isegi vägagi, võib-olla ma isegi sedagi, kuid juba on rohtunud radagi. Mu sõber, kui sinagi midagi või kunagi kuidagi kedagi, siis silmas pea kindlasti sedagi ja mitte niisama, vaid vägagi. Vladislav Koržets Illustratsioon: somnio8